KITCHENAID

Kender i det der med, når det går lidt for hurtigt, og man kommer til at misforstå det hele lidt… Det gør jeg! Nogle gange skal jeg vist bare give mig lidt mere tid og forstå det hele lidt bedre, inden jeg kaster mig ud i alt muligt! Nå, nu til historien. Jeg havde set denne her mega fede konkurrence på nettet, hvor man kunne vinde en KitchenAid. Mega fedt tænkte jeg! Jeg har altid ønsket mig den der super seje KitchenAid køkkenmaskine. Konkurrencen gik ud på, at man skulle være kreativ og indsende et billede, der viste hvorfor man skulle vinde en KitchenAid. Jeg gik straks igang med at save, hamre og bore, for at kreere min egen lille køkkenmaskine, så de kunne se, hvor galt det stod til hjemme hos mig. Resultatet var da også fremragende, og jeg vandt!…. En KitchenAid BLENDER. HA! Der kan man bare se hvad man får ud af at være lidt for hurtig engang imellem :-D Sådan kan det jo gå. Jeg takker i hvert fald HTH for den fine præmie. De må da have troet, at jeg var helt på månen! Men det er da lidt en sjov og kikset historie :-) Måske jeg får råd til en rigtig KitchenAid køkkenmaskine en dag. Indtil da, så har jeg jo min egen hjemmebyggede af slagsen ;-)

masja-med-kitchenaid-koekkenmaskine-3 masja-med-kitchenaid-koekkenmaskine-2 masja-med-kitchenaid-koekkenmaskine-1

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive offentliggjort. Krævede felter er markeret med *

Disse HTML koder og attributter er tilladte: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>