Så er efterårsferien ved at være slut, og jeg har nydt hver eneste lille bid af den. Jeg har spist en masse kage, drukket dejlig kaffe i efterårskulden, købt fine blomster til hjemmet, købt stof til nye sofapuder, nipset med hyggeting derhjemme, hæklet en sød lille koala, gået hyggelige efterårsture i skoven, og leget med min mor og fars søde lille hund. Det har været skøøøønt med ferie!
Jeg har ikke været så god til at ligge billeder op på Instagram her det sidste stykke tid, men nu er der lavet om på det! Jeg har været meget aktiv på Instagram i efterårsferien, så jeg tænker at jeg lige vil dele nogle af dem, så I kan se min efterårsferie i billeder ![]()
Følg mig på instagram: @masjarichter

